GRATIS FRAGT  

24-48 TIMERS LEVERING  

100 DAGES RETURRET

Blog Tøj & Mode Bolig & Indretning Skønhed & Velvære

Shipping & returns

Leveringstid

Der står ved hver enkelt vare om den findes på lager - eller har længere leveringstid. Er varen på lager afsendes den indenfor 24 timer.

OBS. Det kan fremgå på websiden, at varen er på lager, med den efterfølgende er udsolgt i en anden forbindelse. Er dette tilfældet vil du blive informeret herom.

Vi benytter GLS, PostNord og DAO som fragtselskab og har følgende fragtmetoder:

  • GLS PAKKESHOP GRATIS
  • POSTNORD PAKKESHOP 56 KR.
  • DAO PAKKESHOP 45 KR.
  • GLS OMDELLING 59 KR.
  • POSTNORD OMDELLING 59 KR. 

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 100 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, du har modtaget varen.

Du skal inden 100 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til kundeservice@lycopenhagen.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde, ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidigt, at give os tydelig meddelelse om dette. 

Hvordan bytter jeg en varer

Du kan bytte din vare til en anden vare, størrelse eller farve. Vi betaler for at du sender varen retur til os, hvis du er medlem af vores LUKSUS KUNDEKLUB - Derfor bedes du kontakte kundeservice@lycopenhagen.dk, for at sende varen retur, så vil du efterfølgende modtage en gratis returlabel fra os.

Hvis du ikke er medlem af vores LUKSUS KUNDEKLUB, koster det 36 kr. at sende varen retur.
Du kan købe din retur label her: Klik her…

Det er dit ansvar at varen kommer retur til os.
Dog kan vi ikke sikre at samme vare er på lager.

Hvordan skal jeg sende varen retur

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Vi afholder de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse, HVIS DU ER MEDLEM AF VORES LUKSUS KUNDEKLUB - Du bedes derfor kontakte kundeservice@lycopenhagen.dk, som tildeler dig en gratis returlabal, hvis du er af vores LUKSUS KUNDEKLUB

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til

Returadresse: LY Copenhagen, Denmark, Fruerhøj 2 Sjellerup, 6430 Nordborg.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

Varens stand, når du sender retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, det betyder at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet købsbeløb retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle dine penge retur, anbefaler vi, at varen returneres i original emballage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, så får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelig transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetaling, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.