GRATIS FRAGT  

24-48 TIMERS LEVERING  

100 DAGES RETURRET

Blog Tøj & Mode Bolig & Indretning Skønhed & Velvære

Ofte stillede spørgsmål

Kundeklub/Log ind

Hvordan bliver jeg oprettet som kunde hos LY Copenhagen?

Svar: Klik på LOG IND i øverst på startsiden. Klik derefter på NY KUDNDE. Udfyld de nødvendige felter og vælg et password. Klik på FORSÆT. Nu er du oprettet som kunde!

Hvad gør jeg når jeg har glemt min password?

Svar: Gå til LOG IND siden, vælg LOG IND og klik herefter på linjen ”glemt password” under password-feltet. Udfyld felterne og klik OK. Dit password vil herefter blive sendt til dig. Har du glemt hvilken e-mailadresse du har brugt så kontakt os på Kundeservice@lycopenhagen.dk 

 

Bestilling

Kan jeg ændre, tilføje eller fjerne varer fra min bestilling?

Svar: Hvis vi er påbegyndt med at ekspedere din bestilling, kan du desværre ikke ændre, tilføje eller fjerne varer. Du er dog altid velkommen til at kontakte os, måske vi kan nå at håndtere din efterspørgsel. Kundeservice@lycopenhagen.dk

Kan personer under 18 år bestille?

Svar: ja, det kan du sagtens.

Hvorfor ændres varens tilgængelighed når jeg kommer til kassen?

Svar: Det kan ske, at varen er blevet udsolgt/midlertidigt udsolgt når du kommer til kassen og derfor fået ændret lagerstatus.

 

Konto/Faktura

Hvilke betalingsformer kan jeg vælge

Svar: Du kan vælge konto eller kort. Læs mere her

 

Rabat

Hvordan aktivere jeg mit tilbud?

Svar: Gå til din kurv og indtast din rabatkode.

Hvor ser jeg at rabatten er trukket fra?

Svar: I KASSEN, ovenfor totalsum, inden du godkender din bestilling.

 

Levering

Hvad koster det at få leveret med fragtmanden?

Svar: Læs mere under LEVERING & RETURNERING

Hvor kan jeg hente min pakke?

Svar: Pakken sendes til din adresse eller det nærmeste pakkehus.

Sender I pakker udenfor Danmark?

Svar: Vi leverer normalt postpakker under 20 kg til lande indenfor EU.

 

Retur

Hvordan returnere jeg?

Svar: Klik herfor at læse mere om hvordan du returnerer.

Hvordan får jeg mine penge tilbage når jeg har returneret?

Svar: Tilbagebetaling sker til det kort du har betalt med.

 

Øvrig

Hvordan ændre jeg min adresse?

Svar: Kontakt os på Kundeservice@lycopenhagen.dk hvis du har oplyst forkert adresse - Så kan vi måske nå at ændre adressen.

 

Reklameudsendelser

Hvordan afmelder jeg nyhedsbrev?

Svar: Send en mail til Kundeservice@lycopenhagen.dk