VI ER RAMT AF BRAND



VI TAKKER FOR ALTING & HÅBER PÅ JERES FORSTÅELSE.

Til alle vores dejlige kunder, venner, samarbejdspartner og familie. Først og fremmest vil vi rigtig gerne sige tak, tusind tak for alt den opbakning vi har fået, af branden der i mandags ramte os 03/02/2020. Vi er så taknemmelige og rørte over alle jeres søde beskeder og opkald. Det betyder ALT for os.


Vi er utrolig rørte over tabet af vores butik, som vi har arbejdet enormt meget på at få etableret. Vi har ingen kæde bag os, og vi har virkelig kæmpet for at etablere den butik, den var vores levebrød, vores livsværk.

Vi arbejder på en handlingsplan sammen med politiet, forsikringsselskabet og samarbejdspartner. Vi kan ikke tilgå vores butik, da der er store fare for at den styrter sammen.

Fasade efter brænden

Så det betyder at vi ikke kommer til at drive forretning fra Perlegade 21, 6400 Sønderborg i minimum 1-2 år indtil alting bygges op forfra igen, og det er en rigtig lang proces. Derfor kan vi hverken få fat eller behandle nogen kundebestilinger. Alle vores computer, og varer er væk.

Vi kan hellere ikke påbegynde nyt, da alting med vores gode forsikringsselskab “Jens Carl Thomsen” fra Topdanmark, skal håndteres. Så ingen kan få deres penge retur, eller bytte varer i butikken pt. Men vi arbejder hårdt på en handlingsplan.

Vi kommer hellere ikke til at holde brandsalg. Alting er ubrugeligt, farligt og meget skadet.

Vi håber på jeres forståelse, og tålmodighed. Vi vil komme stærkere tilbage end nogensinde, det har ikke taget modet fa os. Vi lukker på ingen måder, vi beder blot om jeres tålmodighed.

Hjemmeside og App er også lukket ned, og derfor kan du hellere ikke bytte dine varer igennem online.

Til alle jer der har gavekort, så kan gavekortet stadig bruges når vi åbner igen. Så ingen bekymringer. Alle som har noget der skal byttes, vil kunne byttes til nye varer ligeså snart vi åbner igen, bare gem kvittering eller byttemærke, så hjælper vi med alting ligeså snart at vi kan.

Der kommer løbende opdateringer på sagen på Facebook og Instagram. Så følg os derinde, og hold jer opdateret omkring fremtiden.

Alle spørgsmål bedes sendes til: Kundeservice@lycopenhagen.dk, og husk tålmodigheden. Vi har rigtig mange kunder, og alle skal ha svar.

Kæmpe knus fra Adam, Andreas, Christina, Katrine, Emilie og Dorentina.

Oftest stillede spørgsmål

Tryk for at få svaret på dit spørgsmål.

Ingen ordre fra 03/02/2020 vil blive behandlet. Så hvis du har bestilt fra denne dato, vil du modtage pengene retur igen. Vi har ingen varer.

Vi arbejder på en handlingsplan med forsikringsselskabet og venter på at vi kan komme igang igen. Vi vil åbne igen, hvorefter dit gavekort kan bruges.

Vi kan desværre ikke bytte noget som helst på nuværende tidspunkt. Ligeså snart vi får lager igen, og drift i virksomheden vil dette blive meldt ud, og alting vil ku byttes til nye varer der.

Alle kundebestilinger som er blevet betalt, men ikke leveret må meget gerne skrive ind på Kundeservice@lycopenhagen.dk, så vi kan håndtere dette korrekt, så i kan få penge - eller afvente jeres varer.

Det bliver en rigtig lang proces for os, og vi arbejder på at få alting oppe og køre hurtigst muligt. Det er stadig ukendt om vi åbner i år i Sønderborg igen, men vi vil gøre alt for at åbne igen.

Hvis du har nogle spørgsmål kan vi kontaktes på: Kundeservice@lycopenhagen.dk